
Dr. Torkil Færø - "Bruk kun solkrem som siste utvei"
Fra Er det noe liv - med Nora Angeltveit
Publisert 21.7.2025

Fra Er det noe liv - med Nora Angeltveit
Publisert 21.7.2025
Dr. Torkil er gjest! Det har vært mye buzz rundt han i det siste fordi han har gått ut med sin hjertesak: at folk bruker for mye solkrem og undervurderer den magiske effekten solen har på oss. Det han sier er nesten som å høre at «røyking er sunt», men samtidig syns jeg det er veldig interessant å…