
"Influensere som tjener penger på snap-fødsel er jo gærne" med Nora alene i studio
Fra Er det noe liv - med Nora Angeltveit
Publisert 23.6.2025

Fra Er det noe liv - med Nora Angeltveit
Publisert 23.6.2025
Vi fortsetter hele sommeren med episoder, men i dag sitter jeg alene og skravler litt. Jeg svarer på lytterspørsmål fra dere og babler i vei om blant annet: min første bæsj etter fødsel, fisting av søte sykepleiere, maset om å få flere barn, og løgnen om at barn ikke går utover karrieren. Det store…