
Ingrid Bergtun - "Hun spiser økologisk, mens jeg spiser sjokopops"
Fra Er det noe liv - med Nora Angeltveit
Publisert 20.1.2026

Fra Er det noe liv - med Nora Angeltveit
Publisert 20.1.2026
Sydronningen Ingrid Bergtun er gjest og åpner episoden med hvor glad hun er for at hun ikke er gravid lenger. Vi snakker om hvordan man som både gravid og nybakt mor føler seg helt utenfor og begynner å google ting som "tegn på tidlig demens". Vi snakker også om hvordan hun startet med sying og…