
Maria «psyktdeg» Abrahamsen - «Det er veldig mye kjedelig med barn»
Fra Er det noe liv - med Nora Angeltveit
Publisert 23.3.2026

Fra Er det noe liv - med Nora Angeltveit
Publisert 23.3.2026
Psykolog, influenser, forfatter og trebarnsmor Maria Abrahamsen er gjest – og ja… jeg har nesten litt fylleangst etter denne episoden.Maria er rå på å få folk til å åpne seg, og vi snakker om alt fra at barn er det mest meningsfulle – men også det kjedeligste – til hvordan hjernen faktisk endrer…