
"Mistet mange venner etter jeg ble mor" med Nora alene i studio
Fra Er det noe liv - med Nora Angeltveit
Publisert 14.7.2025
Nora er på ferie, men rekker innom studio for en liten sommerprat! Ferie med en ettåring er ikke ferie - det er bare å være et annet sted med barn. Jeg forteller om et nytt traume: hvordan en svær edderkopp bodde inni sokken min altfor lenge, og hvordan face recognition på iPhonen ikke kjenner meg…
