
Per Kjerstad - "Kona mi sa: du er så hissig at du blir svart i øya"
Fra Er det noe liv - med Nora Angeltveit
Publisert 13.1.2026

Fra Er det noe liv - med Nora Angeltveit
Publisert 13.1.2026
Som dere sikkert hører, så ender altså Per Kjerstad og jeg opp med å dele en flaske vin under denne innspillingen, noe som jo fort setter stemningen for praten videre. Denne flotte, ærlige og interessante mannen fra Nord-Norge er aktuell med Psykodrama og Ølhunden Berit og vi snakker bla. om…