
Unge bruker mindre sosiale medier enn før. Dumtelefoner, bøker og vinylspillere er i vinden. Nå spår flere at 2026 blir året alle logger av. Har høy skjermtid blitt den nye røyken? Med journalistene Jenny Emilie Aas og Thelma Kathinka Klevan. Foto: Erlend Aas / NTB


