
Våpenprodusentene klarer bare å produsere en brøkdel av ammunisjonen og våpnene som nå trengs i Europa. For å få fart på produksjonen må det gjøres milliardinvesteringer i selskaper som Nammo og Kongsberggruppen. Hvorfor klarer ikke produsentene å lage mer? Og hvordan er våpensituasjonen i…







