
Etter den kalde krigen har Norge og Europa gått på fredsdrift, vi har nedskalert Forsvaret og prøvd å bygge bro til Russland. Unntaket er Finland som hele tiden har forholdt seg til Russland som en agressor i øst. - Ser man Russland over tid er det tydelig at de bruker militær makt som en del av…







