
Bodø/Glimt er så godt som ute av Champions League etter tapet mot Monaco. Hvordan ser egentlig fremtiden ut for Kjetil Knutsens menn? Og tabbet de seg ut i sommer? Samtidig var Trent Alexander-Arnold tilbake på Anfield. Var det teit eller forståelig å bue så kraftig? Vi tar også diskusjonen om hva…


