
I dag falt dommen til Marius Borg Høiby, og jeg sitter igjen med mange spørsmål. Jeg har derfor invitert inn Advokat Brit Kjelleberg og min venn og jusstudent Emil Stenhaug til å svare på alt jeg og dere lurer på. Har du noen reaksjoner? Så send meg gjerne melding eller talemelding til…