
Duoen er sick and obsessed denne uken: Fetisha er på fjerde uka uten ADHD-medisin, mens Anine åpner opp bruk av den kontroversielle slankemedisinen Ozempic og hvordan den muligens førte til at hun måtte operere seg.Send inn talemelding, spørsmål, historier, bekymringer, ris & ros til…