
Går verden av hengslene, eller er det lyspunkter å finne i en mørk tid? Hva med reallønnsvekst og økt kjøpekraft? Enighet om ny abortlov? Langtidsplanen for Forsvaret og Nato-utvidelse i Skandinavia? Og hva med Jonas Gahr Støre, sjefen for de gode tidene? Det kunne gått så mye verre. God jul fra…


