
Etter mye om og men fikk vi endelig samlet oss for å spille inn en episode av Gode Vibber som har vært i gjære siden sommeren. Med oss i studio har vi en person som ofte har vært gjenstand for debatt i vår pod, samt i fotball-Norge forøvrig: Styreleder i NTF - Cato Haug. Gjennom 1 time og 40…






