
Vi setter oss ned for å prate om tingenes tilstand i norsk fotball, og diskutere noe av røret vi har fått servert i desember og over romjul. Vi prater sykemelding i Drammen, lederskap på Lerkendal og spending-spree i Tromsø. For å nevne noe. Godt nytt år! 🎧Følg oss gjerne på din foretrukne…






