
Vi har alltid sagt at vi ikke skal være en aktualitetspod, men nå må vi nesten bare legge den drømmen til side. Vi er på vei inn i årsmøtesesongen, og NTF har innstilt Inge Henning Andersen fra Bodø/Glimt som ny styreleder. Det er nødt til å bli et helvete. Ellers: Lise Klaveness' spinndoktor…






