
Ny uke, ny pod. Fortsatt krise i Rosenborg. Etter noen avfyrte skudd i forrige episode plukker Birger Løfaldli opp hansken og tar en diskusjon med Egil om stå i Rosenborg og medias rolle. 🎧Følg oss gjerne på din foretrukne podcast-platform, og gi oss gjerne reviews, rating og tilbakemeldinger.…






