
Langrennsløper Kristin Fosnæs forteller om nervene, motstanden og ikke minst gleden ved å bli valgt som ankerkvinne for stafetten i årets VM i Trondheim. Og sammen med Therese deler de grunnen for at nettopp Kristin ble valgt til den siste etappen. Videre blir Emil stilt til veggs om sin oppførsel…




