
Nok en duell har gått av stabelen! Iver Anton og Emil har konkurrert i 5000m SkiErg, en ordentlig berg-og-dalbane-økt. Ble det personlig rekord og hvem vant? I tillegg har Emil fått inn noen gode økter med ski på beina, og noen nye refleksjoner om folk som går på langrenn. Vi får også storfint…




