
Bjørndalenmila gikk veldig bra for et av medlemmene i denne podkasten, og litt mindre bra for det andre medlemmet. Hva skjedde og hvorfor skjedde det? Fremtiden er heldigvis lysere: Skal Emil gå NM-stafett til vinteren? Han er ønsket og har fått invitasjon fra et stafettlag, og allerede neste uke…




