
Han du skal få møte i dag er en fin fyr. Jeg begynte å gråte masse under dette intervjuet, og det er fordi Nils Bech er en så fin, følsom, bra og rørende person. Og litt av grunnen til at jeg ble så rørt er fordi vi snakker blant annet om konsekvensen av at han har blitt utsatt for homoterapi og…







