
I Norge har vi en god del antisemittisme, men ingen antisemitter. Hvorfor det?
Fra Henrik Beckheim Podcast – Medlem
Publisert 20.11.2025

Fra Henrik Beckheim Podcast – Medlem
Publisert 20.11.2025
Ja, det er viktig å ikke bruke antisemittisme-begrepet uvilkårlig, for da blir det utvannet. Men det er også viktig å ikke bruket begrepet for sjeldent, for da mister det mening. I Norge har vi den interessante situasjonen at vi har en god del antisemittisme, men ingen antisemitter. Hvorfor det?Av…