
Joel Ystebø om NTNU-professoren som mener 7. oktober var "vakkert", og hatet på Israelmarkeringen, pluss reaksjon på svar fra Justisministeren
Fra Henrik Beckheim Podcast – Medlem
Publisert 4.5.2026

Fra Henrik Beckheim Podcast – Medlem
Publisert 4.5.2026
Stortingsrepresentant Joel Ystebø forteller hva han mener om NTNU-professoren Bassam Hussein som mener "7. oktober var det vakreste som har skjedd i vårt århundre", og hva han tenker om alt hatet vi så på Israelmarkeringen søndag 26. april 2026.Ystebø sendte også et spørsmål til Justisminister…