
Det er tradisjon å spise julegrøt i jula. Og oftere også før jul. Kanskje på et julemarked, ved familiesammenkomster og skoleavslutninger. Det er en del av vår tradisjon. Vi spiser for å bekrefte verdien av tradisjonene, og for å kjenne smaken av "gamle dager".Mens den generelle grøten har…







