
Ingen land hadde gjort det dårligere i Eurovision song Contest enn Norge. Vi hadde til og med fått null poeng to ganger. Populærkulturens anseelse i norsk kultur var dårlig - og norsk kultur hadde liksom ingenting å vise til på den internasjonale scenen. Men så kom 1985 og…







