
Cuba var helt avhengig av Sovjetunionen. Hele 85% av handelen var med dem og østblokklandene. Hva skjer da all den handelen plutselig sier stopp? Dette ble til Spesialperioden på Cuba. Selv om “spesialperiode” kanskje høres flott ut, er det altså navnet på en helt forferdelig krisetid.…







