
Hvor langt tilbake i tid kan vi gå før vi kan se at "her har man gått aktivt til verks for å utslette et folkeslag"?Den amerikanske urbefolkningen ble redusert med 96% fra koloni-tiden begynte. Var dette folkemord? Eller bare forferdelig?For hva skjer når man ikke bare skal utrydde biologisk, men…







