
Vel.. de feiret jo ikke jul. Men de feiret Saturnalia - En noe spesiell feiring, som vi fortsatt ser ganske så tydelige spor etter den dag i dag.God jul, folkens! Og god saturnalia. Kontentum ved Soundly.Musikk og alt annet ved Christian Konglund Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more…







