
I nordisk mytologi kan man lese om Fimbulvinteren - den forferdelige vinteren som er startskuddet på verdens undergang og menneskehetens bane. Hele menneskeheten unntatt to, Liv og Livtrase, dør. Men.. er det bare en gammel fortelling? Et eventyr? Eller ligger det noe i det? Dette er en episode fra…







