
USA hadde lenge et - om ikke veldig godt, i det minste ok - forhold til Kina. Men med fremveksten av Kina som verdens fabrikk, og med alle de regionale rivaliseringene i området, så er forholdet alt annet enn godt.. Det er spionasje, sabotasje, og hele tiden en overhengende fare for krig.. Hva…







