
Mads har lest helgeutgaven av Dagens Næringsliv som hadde en stor og kritisk sak om hvordan leger bruker podkast og sosiale medier til å kommunisere helseråd. Selv om saken fremstår kritisk sitter en allikevel igjen med et inntrykk av at frontene ikke er spesialt steile.…




