
Mads har lenge slitt med dårlig sovehjerte, og har derfor testet ut om det kan skyldes kaffedrikking for sent å dagen. Nå drikker han kaffe kun om morgenen som har det resultert i bedre søvn om natten, og mindre trøtthet på dagtid. I episoden forklarer Ole…




