
Mads starter episoden med å sitere den østeriske psykologen Sigmund Freud med å spørre om vi mennesker er selvdestruktive. Årsaken til spørsmålet er at røyking er på vei tilbake som trend til tross for alt vi vet om hvor skadelig det er for helsa. Hva kan være grunnen til at røyken er på vei…




