

I episoden snakker Ole Petter og Mads om en replikk og motsvar til kronikken «Et sykt helsevesen» som ble skrevet av legene Anette Dragland, Torklil Færø og Gunhild Mellby og publisert på NRK Ytring 8.februar.I kronikken «Et sykt helsevesen» argumenteres det for at leger bør gjøre mer i møte med…