

Podkasten Hjernesterk har fått spørsmål om tidligere episoder blant annet om sykefravær hvor lytteren peker på sykelønnsordningen vi har i Norge. Har vi for gode ordninger i Norge og er det årsaken til at sykefraværet er såpass mye høyere enn for eksempel Danmark? Skal vi være glade for ordningen…