
Podkasten Hjernesterk har fått et lytterspørsmål fra en som trener hver dag- gjerne to ganger om dagen. Innsenderen opplever at omgivelsene rundt synes det er rart at vedkommende trener såpass ofte. Ole Petter og Mads drøfter spørsmålet, og snakker om hvorfor det å trene/mosjonerer ofte ikke er noe…




