
Ole Petter og Mads tar opp et lytterspørsmål om lavt stoffskifte, og snakker i tillegg om utmattelsessyndromet ME. Spørsmålet om lavt stoffskifte er fra en tidligere idrettsutøver. Grunnet det lave stoffskiftet avsluttet hun idrettskarrieren, men liker fremdeles å trene, er bevisst et sundt…




