
Mads er tilbake i Norge etter å ha jobbet med Tour de France, og reflekterer over de mange veltene og skadene i sykkelfeltet. Har vi som samfunn godt å av å se hvordan noen reiser seg opp og kjemper videre til tross for smerter og utfordringer? Ole Petter og Mads snakker videre om sykefraværet i…




