
Ole Petter og Mads har vært på God Morgen Norge på TV2 og snakket for å snakke om vaner, og hvorfor så mange nyttårsforsetter ryker såpass tidlig ut i det nye året. Fra tema om vaner, går praten over til ulike temaer som snus, vinterdepresjon, sykemeldinger og en ny trend på sosiale medier som…




