
Hvis ikke denne episoden får deg til å nynne på "ÅÅÅÅÅÅÅR 300!!!!!", så vet ikke jeg, altså. Milepælmen markeres med en ny vignett, og ellers den samme, gode stemningen som ellers. Einar har fått utskrevet nye medisiner, satt seg inn i bivirkninger og lange auberginer, mens Jan synger på japansk og…
