
Gutta er tilbake fra påskeferie med mye på hjertet - så mye på hjertet at det rett og slett har resultert i et nytt konsept! Hver mandag fremover vil det komme SnikkSnakk, hvor en del av det som vanligvis hadde røket i klippen får se dagens lys (til Jans store glede.) Ellers har Einar tilbrakt…
