
Jan og Einar introduserte forrige episode med litt snakk om flyalarm og situasjonen i Mexico. Det var ikke en superhyggelig start på episoden, så den forsvant derfra, slik at dere kan nyte den som en SnikkSnakk-utgave, hvor tristessen er HELE episoden. Flott start på uka, eller hva?Produsert av…
