
Sindre Wiig Nordby har fått hele Norge til å snakke om byråkrati, sløsing og offentlig pengebruk gjennom dokumentaren HVOR BLIR DET AV PENGA?I denne episoden forteller han hvorfor han mener problemet ikke er for lite penger, men hvordan pengene brukes. Vi snakker om ineffektivitet,…







