

I denne ukens episode av Løperådet er Live, Ingrid og Josefine tilbake i studio. Live har gått Furusjøen rundt, mens Ingrid og Josefine har løpt Oslo rundt. I studio har de med seg Ane Høsflot Klæbo, som studerer medisin og skal debutere på maraton til høsten. Ane forteller om hvordan hun…