

Denne uka er det bare Ingrid og Josefine i studio – og for en uke det har vært. Josefine har fått en liten utfordring mot slutten av treningsuka, mens Ingrid har fått MR-svar og løpt seg lykkelig i Oslomarka i det vi vil kalle drømmevær. Det har vært ny type trening – men av den gode sorten!Men…