

Ingrid har blitt igjen i Bodø og er med på telefon, mens Live og Josefine er tilbake i studio i Oslo. Ingrid har gjort et kjempe-comeback etter flere måneder med minimal løping, Josefine har endelig løpt under den magiske 80 minutter-grensen på halvmaraton og Live har vært på hytta og er endelig…