

Det er mandag og GOD stemning i studio – Live triller terningkast seks etter flere netter med knallgod søvn (takket være søvnprogrammet til Linnea Myhre), Josefine sleit greit i bunadskoene etter både styrkeøkt og 17. Mai-tur til Vettakollen, og Ingrid har vært ute og jogga igjen – hele 14…