

Løperådet er tilbake <3 Vi er tilbake etter en LANG pause. Vi snakker om hvordan det faktisk føles å være i gang igjen, om jul, vinter og januarstemning – og om alt som har skjedd siden sist. Neseoperasjon, Gran Canaria, innendørstrening, ski og savnet etter å løpe ute og sammen med andre.Vi tar…