

Det er mai, det er nydelig løpevær - og både josefine og ingrid er på en særdeles oppadstigende kurve! Josefine har allerede åpnet sesongen med både 10k og motbakkeløp, mens Ingrid endelig tørr sikte seg inn mot sitt neste løpemål 23.05. I dag starter vi litt på scratch igjen, med et nytt samarbeid…