
Vi har vel alle kjent på at vi har tatt på oss for mye, sagt ja til noe vi egentlig ikke har tid eller kapasitet til, og at vi mangler mulighet til å ta vare på oss selv. Det å sette grenser og si nei er utrolig ubehagelig, og fører gjerne med seg skyld og skam. Evnen til å si nei er en vane, og…

